• Fast lav fragt 99,-
  • Levering 1-4 hverdage for standardvarer
  • Høj service og kvalitet! 

Om Manis-h

O

Ejerforhold

Manis-h A/S er en dansk ejet virksomhed med kombination af mangeårig erfaring og ung dynamik og initiativ. Vi har bl.a. - siden 1972 - ejet og drevet en førende og international salgs- og produktionsvirksomhed af velkendte børnemøbler. Vi har selv børn, så vi kender de skiftende behov gennem barndommen. Vi ved, at de små prinsesser bliver til store piger, og at den lille ridder også bliver en stor skoledreng, som har behov for skrivebord kombineret med et ”cool” look. Når børn leger, kan der opstå de meste utænkelige situationer, og via vore mangeårige erfaringer ved vi, hvor vi – både i forhold til lovgivning men også den impulsive leg – skal sikre produktet ekstra godt.

 

Corporate responsibility

Vi har som virksomhed og som forbruger et stort ansvar for vore omgivelser. Vi er hos Manis-h meget opmærksomme på de gældende lovkrav både indenfor det færdige produkt i forhold til sikkerhed og materialer men også i forhold til vores miljø, således vi kan beskytte vore omgivelser bedst muligt.

I forhold til ansættelse af medarbejdere og anvendelse af underleverandører har vi stor fokus på respekten for det enkelte individ herunder kultur, diskrimination og frihed i forhold til faglig organisation. Samtidig kan børne- og tvangsarbejde naturligvis ikke accepteres.

 

Idegrundlag

Hovedformålet er salg, indkøb og produktion af møbler til børn og unge i alderen 3-14 år.
Møblerne er et modulært opbygget system, som kan samles og udbygges på forskellige måder, således det løbende kan tilpasses det aktuelle behov.
Det modulære system er suppleret med passende tilbehør, som naturligt anvendes sammen med systemet.

 

Vision

Manis-h ønsker at tilbyde sengeløsninger til børneværelset - suppleret af tilhørende accessories til møblerne og værelset - til en bred målgruppe bestående af børn i alderen 3-14 år.

 

Mission

Via et bredt forhandlernet med optimerede udstillinger med skiftende designs og temaer vil den brede målgruppe altid kunne rammes.

 

Kerneværdier

Fleksibilitet - herunder et fleksibelt sengesystem, fleksible kundeløsninger, en fleksibel arbejdsplads
Etik & Moral - herunder sikkerhed i produktet, på arbejdspladsen og i nærmiljøet. Miljøbevidste i handlemåde og tankegang. Naturlig ”sund fornuft”.
Stor erfaring - arbejdet med målgruppe og tilsvarende produkt siden 1972. Kendskab til krav, produktionsmetoder og materialer til produktet. Kendskab til kundegrupper og distributionskanaler.